Év Magyar Autója 2026: eldördült a startpisztoly, indul a legjobb autók új versenye
A szerkesztőségünk által is erősített szakmai zsűri tagjain kívül ezúttal is bárki szavazhat majd kedvenc autójára.
A szerkesztőségünk által is erősített szakmai zsűri tagjain kívül ezúttal is bárki szavazhat majd kedvenc autójára.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a Kia eddigi legkisebb és legolcsóbb elektromos SUV-ja, a meglepően tágas utasterű és hatalmas akkumulátoros EV3. Jövünk az ígéretekkel – no meg a bizonyítékokkal.
A független hazai újságírókat felvonultató szakmai zsűrin kívül a közönség is leadhatta a voksait – jövünk a győztesekkel.
Huszonhat márka hatvanhárom modelljére lehet szavazni a közönségdíj kategóriában.
Ami az eredeti modellnek nem, az most az új Renault 5-nek sikerült.
Nincs a jelöltek közt se prémium márka, se sportkocsi, sőt még kínai sem. Úgy tűnik, a mostani helyzetben a racionalitás és egy kis patriotizmus a nyerő.
Megjelent a díjra nevezett modellek hosszú listája, amelyből majd a zsűri válogat.
A szerkesztőségünk által is erősített szakmai zsűri tagjain kívül ezúttal is bárki szavazhat majd kedvenc autójára.
A kompakt szabadidő-autó immár dupla villanymotoros új hibrid hajtáslánccal is elérhető.
Rácáfol talán a női zsűri választása az alapvető sztereotípiákra.
A független hazai újságírókat felvonultató szakmai zsűrin kívül a közönség is leadhatta a voksait – jövünk a győztesekkel.
Az elektromos hajtású Scenic elnyerte a zsűri tetszését.
A takarékos hibrid kisautó immár 130 lóerős, a korábbinál jobban gyorsuló változatban is kapható.
Huszonegy márka harminckilenc modelljére lehet szavazni a közönségdíj kategóriában.
Négy jelölt azért villany SUV.
Huszonkét márka harminckilenc modelljére lehet szavazni a közönségdíj kategóriában.
A győztes és az ezüstérmes mibenléte nem változott a hivatalos eredményhez képest, de az utána következő autók egy kicsit összekavarodtak.
A Jeep Avenger a nemzetközi autós szakújságírókhoz hasonlóan a magyar ítészeket is meggyőzte.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Az autóipar igencsak érdekes időket él manapság.